Teatro Kitas Kampas
naujametinė - Gero Juoko Dozė

Teatro Kitas Kampas naujametinė -
Gero Juoko Dozė

Didžiausi teatro Kitas Kampas pasirodymai sudrebino Vilniaus Compensa ir Kauno Girstučio sales.  2025 m. sausio 7 ir 12 dienomis vykę pasirodymai sukvietė žmones iš visos Lietuvos patirti legendinį improvizacijų šou – Gero Juoko Dozė.

 

Kadangi renginys vyko iškart po didžiausių metų švenčių, pagrindinis reklaminis akcentas buvo paskatinti žmones pirkti bilietus kaip kalėdines dovanas. Tam kūrėme atskiras kampanijas likus keliom svaitėm iki Kalėdų. 

 

 Strategija 

 Strategija 

Google Ads

Google Ads reklamai šį kartą rinkomės daugiau formatų nei įprastai. Kadangi tikslas buvo parduoti kuo daugiau bilietų kaip kalėdinę dovaną, puikiai pavyko išnaudoti PMAX bei search kampanijas fokusuotas į Kalėdinių dovanų raktažodžius. Be jų taip pat naudojome Demand Gen, Youtube ir Google Display kampanijas. 

Meta Ads

Jau ne kartą įsitikinome, kad čia geriausiai veikia aktorių asmeniniai improvizaciniai kvietimai. Tai konvertuojasi į didesnį įsitraukimą, o vėliau ir bilietų pardavimą. Reklamai naudojome tiek šaltas, tiek ir remarketingo auditorijas. 

 Kliento atsiliepimas 

 Kliento atsiliepimas 

Drauge dirbame apie du mietus. Puikiai teikiamos paslaugos, visada malonu komunikuoti, ieškoti bendrų sprendimų. Laikomasi nustatytų terminų ir dirbdami drauge pasiekiam užsibrėžtus tikslus. Smagu, kad atradome Webdy.

 

– Brigita, teatro Kitas Kampas direktorė

Pasikalbam?

Esate pasiruošę pakelti savo verslą į kitą lygį? Susisiekite nurodytais kontaktais arba užpildykite formą dešinėje.

Esate pasiruošę pakelti savo verslą į kitą lygį? Susisiekite nurodytais kontaktais arba užpildykite formą apačioje.